Det enkle er ofte det beste

..Det er mitt motto om dagen. Som småbarnsmor strekker verken tid eller energi til, i alle fall ikke til å gjøre noe stort eller innviklet når det gjelder hus og heim. Alle våkne timer vies til lillemann på 4.5 måned. Og det er hyggelig. Men jeg liker jo fremdeles å ha det koselig rundt meg, så selv om rot og uvaska gulv preger hjemmet, unner jeg meg likevel en fin borddekorasjon.

Det kan gjøres veldig enkelt. Jeg kjøpte et par buketter nelliker og hentet et par kvist fra et tre bak huset. Når du kjøper to buketter, kan man også dele opp buketten i flere små, slik at blomstergleden blir fordelt i flere rom om man vil. Roser er hovedfavoritten når det gjelder snittblomster, men nelliker holder seg MYE lengere!

Og for anledningen har jeg skubba unna alt rot for et aldri så lite hverdagsglede-bilde.

nellik

nellik2

Hverdagsglede i en bukett blomster. For meg i alle fall. Det enkle er faktisk ofte det beste.

Ha en god mandag!

SMIL FRA LINE 🙂

2 thoughts on “Det enkle er ofte det beste

Jeg blir veldig glad og takknemlig om du legger igjen en liten hilsen eller kommentar